Σελίδες

Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Βραβείο 2 !

Όσα ευχαριστώ κι αν πω θα είναι λίγα!!! Το δεύτερο βραβείο μας έρχεται από το Child And Play ! Καλλιόπη να είσαι πάντα καλά και να συνεχίσεις με πολύ δύναμη και όρεξη όπως μας έχεις συνηθίσει!!!

Όπως ορίζουν οι κανόνες θα σας πω 11 πράγματα για μένα: 
1. Ας ξεκινήσω με κάτι γλυκό!!!! ναι...είμαι κ εγώ λάτρης της σοκολάτας!!!! :)

2. Αλλά παρ' όλα αυτά έχω ξεκινήσει δίαιτα πάνα από 1000 φορές....

3. Το να δουλεύεις με παιδιά είναι μαγικό! Ακόμα κι αν έχουν τις δυσκολίες τους, δεν παύουν να έχουν το μαγικό χάρισμα με ένα χαμόγελό τους να σε κάνουν να ξεχνάς τα πάντα!

4. Πόσο πετάω στα σύννεφα όταν κάποιο από τα παιδάκια μου,  πετυχαίνει έστω και έναν μικρό στόχο από αυτούς που έχουμε θέσει στο εργοθεραπευτικό μας πρόγραμμα! 

5. Καθημερινά φεύγοντας από το σπίτι συναντάω προβατάκια!!! Στην αρχή μου ήταν περίεργο , ζώντας τόσα χρόνια στην πόλη, όμως τελικά είναι γλυκούλια, μου φτιάχνουν την διάθεση!!

6.Πού με βρίσκεις , πού με χάνεις αν έχω 5΄ ελεύθερα , να' μαι μπροστά από το μπλοκοσπιτάκι μου. 

7. Ότι τρελαίνομαι για την μπιρίμπα, το είπα? 

8. Δεν αλλάζω με τίποτα οποιαδήποτε οικογενειακή στιγμή!!!

9. Σαν κοριτσάκι κι εγώ λατρεύω τα ψώνια.

10. Φαγητό και φίλοι! Ωραίος συνδυασμός!!

11. Πρέπει να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Μπάμπη τον άντρα μου και τον Γιώργο τον αδερφό μου για την πολύτιμη και συνεχή βοήθειά τους στο Blog , αλλά προπάντων σε όλους εσάς που με στηρίζετε!!!   :)


Με την σειρά μου τώρα πρέπει να δώσω κι εγώ το βραβείο! And the winners are ....
1. Ταλιμπανούλα ... γιατί όπου υπάρχει θέληση υπάρχει και τρόπος!!!
2. Τα δευτεράκια μπλοκάρουν, ανήκει  στα πιο αγαπημένα μου blog !
3. Tα Κηπο...μαγειρέματα, για να αρχίσουν και πάλι τις αναρτήσεις!!!!!
4. Το Λογο...Θεραπεία, γιατί έχει πραγματικά πολύ καλά άρθρα!
5. Το Mammy on line, που δεν έχει ανάρτηση που να μην μου αρέσει!
6. Οι Μπόμπιρες εν δράσει!!! ( το όνομα τα λέει όλα )
7. Το Παίζουμε Μαζί, λατρεμένο blog !!!
8. To Είμαι Παιδί, γιατί όλοι είμαστε ακόμα παιδιά!
9. Το Ειδική Αγωγή Με Απλά Λόγια, για την ενημέρωση σε θέματα ειδικής αγωγής

Σπεύδω να ενημερώσω για τα Βραβεία!!!!

ΣΟΦΙΑ Μ. ΚΟΥΛΟΥΡΗ
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ S.I. 
www.anaptixipaidiou.gr



4 σχόλια:

  1. Συγχαρητηρια για το βραβειο που κερδισες Σοφια , και εις αλλα περισσοτερα !
    Οπως σε ευχαριστω που μου χαρισες και συ με την σειρα σου αυτο το βραβειο !! Να εισαι παντα καλα , και να συνεχισεις τις αξιολογες αυτες αναρτησεις που παρακολουθω με ιδιαιτερο ενδιαφερον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΟΦΙΑ!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΓΙΑ ΜΑΣ!!!!!!ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΙ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΣΟΥ!!!!ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΦΙΛΟΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!!!!ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΟΚΟΛΑΤΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα!
    σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το βραβείο! Θα το παραλάβω με τιμή και δόξα μόλις συνέλθουμε από μια ακόμα μικροίωση που μας ταλαιπωρεί!

    υ.γ. σε ''ζήλευα'' που σε ζηλευα που δουλεύεις με παιδάκια, τώρα που ακούω ότι συναντάς και προβατάκια ζηλεύω ακομα περισσσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσια μετά από αυτό νομίζω ότι είμαστε έτοιμες να σαρώσουμε και τα όσκαρ!!!! Και εννοεείται μετά να το ρίξουμε στις σοκολάτες και το φαγητό για να το γιορτάσουμε!!!!
    Ε και για να μην παραπονιέται και η Τalibanoula θα της φέρω και τα προβατάκια!!! τα οποία εν τω μεταξύ δεν υπάρχει μέρα που να έχω καθυστερήσει γιά την δουλειά και να μην κάνουν την εμφάνισή τους , για να αργήσω ακόμα περισσότερο!!! χαχα!!! Χμ .... Νομίζω επίτηδες το κάνουν...! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή