Υλικά:
• Ένα κουτί με διάφορα αντικείμενα καθημερινής χρήσης (πχ ποτήρι, κουτάλι, ρολόι, κάλτσα κτλ).
• Εικόνες/ φωτογραφίες των αντικειμένων ( μπορούμε να βρούμε έτοιμες εικόνες από περιοδικά ή παιχνίδια ή ακόμα καλύτερα να φωτογραφίσουμε μόνοι μας τα αντικείμενα αυτά).
Δραστηριότητες
1) Δίνουμε στο παιδί ένα κουτί με 2-3 αντικείμενα κάθε φορά. Του δείχνουμε πχ. μία κάλτσα. Το ενθαρρύνουμε να το ονομάσει και του ζητάμε να βρει το ταίρι της.
2) Δίνουμε πάλι στο παιδί το κουτί με τα αντικείμενα (όχι όλα μαζί). Τώρα θα του δείξουμε μία εικόνα ή ακόμα μία φωτογραφία που θα έχουμε βγάλει από αντικείμενο μας και θα το παροτρύνουμε να βρει ποιο αντικείμενο αντιστοιχεί.
3) Δίνουμε στο παιδί την εικόνα ενός αντικειμένου (πχ. αυτοκίνητο) και του ζητάμε να βρει μία ίδια.
Παρατηρήσεις
• Είναι σημαντικό να μην ξεχνάμε ότι για να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα, θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι το παιδί έχει κατακτήσει καλά το προηγούμενο.
• Αρχικά το παιδί θα δυσκολευτεί, οπότε θα του δείξουμε εμείς τι πρέπει να κάνει
ΣΟΦΙΑ Μ. ΚΟΥΛΟΥΡΗ
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ S.I.
www.anaotixipaidiou.gr
ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΠΑΙΔΙΟΥ : ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου